6 Kasım 2013 Çarşamba

28.Eylül.2013



Arada bir ara vermekte lazım...Tazeleniyorsun, detoks kıvamında, yenileniyor tüm vücudun.Bırak vücudunu gülüşün, bakışın değişiyor, duyguların kuvvetleniyor, tomurcuklanıyor bile belki :) İyi geldi, eski günlerden birkaç gün yaşamak, çook keyifliydi.Herşeyimin tadı ayrı, kıymeti çok büyük ama tüm mesuliyetleri biraz rafa kaldırıp kaçamak yapmak iyi geldi.Bu bazen anne-babanla bazen eşinle, bazen dostun yada kardeşinle, aslında imkan olsa bazende belki tek başına, kendine de kalmalı arada insan...Benim kaçamağım dostlarımlaydı :)) Dedim ya eskilerden bir gün, mesuliyetsiz birkaç gün... Aslında normal zamanda biri dese "mesuliyetsiz" canım sıkılır, kendimi hesaba çekerim, ama öyle tatlıydıki mesuliyetlerim olmadan mesuliyetsiz olmak :D 
Çığlıklar attım kumsalda, koşturup durdum çocuklar gibi, rüzgar ve dalgalar o kadar fazlaydı ki birbirimize zor duyuruyorduk sesimizi, hava ılık, deniz sıcak, biz kumsalda ve sadece bizzzz, 3 kafadar :) Birbirimizin resmini o kadar çok çektik ki, dostluğun katoloğunu hazırlayabiliriz.:) Hayatımda sesim kısılana kadar duygularımı  haykırdığım tek gündü..İyiki yaşamışım ve tekrarını  yaşamalıyım dediğim günlerden biri..Ohhhh düşününce bile keyifleniyorum.Rabbime şükürler olsun..Rabbim her zaman hayırda ve helalde daim kılsın dostluğumuzu, dünya ve ahiret dostluklarından olsun, fâniyatta faideli olalım birbirimize inşAllah....
Sonrasında özlemle mesuliyetlerime kavuşmaksa ayrı güzeldi……..;)

Güneşim ol
Pervane gibi dolanayım dört mevsim
Bahar olmalı benim mevsimim
“İlkbahar”
Tazelenelim çiçekler gibi
Sonra, “Yaz”, söyle ona kavursun bizi..
“Sonbahar” biraz hüzün mevsimi
Örtelim üstünü tüm kederlerin
Karlar yağsın kötülüklerin üzerine
Erisinler karla birlikte akıp gitsinler geçmişimizden
..ve gelen her bahar heyecanlandırsın bizi
herşeyi tazecik tutalım ilk anki gibi..

2 yorum:

  1. Yüreğine sağlık kardeşim. Ne kadar da güzel bir şiir olmuş.

    Karlar yağsın kötülüklerin üzerine
    Erisinler karla birlikte akıp gitsinler geçmişimizden
    ..ve gelen her bahar heyecanlandırsın bizi
    Bayıldımbayıldımbayıldım :)

    O kadar güzel yazmışsın ki tekrar yaşadım o çok keyifli günü. Ahh nasıl da özledim ama şimdi. Hani çocukluğuma dönmek için herşeyimi veririm derler ya. Yok arkadaş ben sadece o günü tekrar yaşamak için birçok şeyi feda edebilirim. Hep aynı güne uyanmak, dostlarımla o mükemmel günü yaşamak ömrümün sonuna kadar. Çok güzel geldi kulağıma :)) Tam bir ıssız adaya düşsen yanına alacağın üç şey hesabı... 3 kafadar bomboş bir sahil. Yanımızda fotoğraf makinesi, kitap, kedi,kuş... Hatta bir poşette abur cubur daha ne isteriz ki :))

    YanıtlaSil
  2. Hakikaten güzelim yaa :)) Yılda bir kez yapsak bütün yılımda ayaklarım yerden kesilmiş dolaşırım sanırım ;))

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim...