20 Şubat 2014 Perşembe

20.Şubat.2014

Ey kıymetli, sen gittin.
Biz sana tabi olduğunu iddia eden kimseleriz.
Anladığını zanneden, anlık gözyaşlarıyla yandığını söyleyen dünya mecnunlarıyız biz.
Maksadını ahirete çevirmek için pekte bir şey yapmayan ama isteyen, gerçekten isteyen kimseleriz.
İstemenin de yetmediğini bilen, aklını herkesden üstün tutan azgın nefsimiz
Bile bile yüzümüzü dünyaya çevirmişiz.
Uyanmak vakti.
Sarsılmaya gerek kalmadan uyanmak VAKTİ.
ATEŞ yazan kağıdı ele alınca yakar mı,

Artık YAKMALI…YANMA vakti...

16 yorum:

  1. yazılarınızın hepsini okudum o kadar saf temiz ve içtenlikle yazıyorsunuz ki tam anlamıyla mükemmel.. okudukça huzur buluyorum helal olsun başarılarınızın devamını dilerim.. mart serisini sabırsızlıkla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  2. :)) Teşekkür ederim.Hem sevindim, hem şaşırdım. :)) Yaşadığım dünyanın dışında takipçilerimin olması heyecan verici..Bende size başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Yo yo ben uzayli degilim.ben de yaşadığınız bu dunyadanim.)))))..anladigim kadariyla alinti yapmadan bu denli harika yazmaniz beni hayran birakti.sabirsizlikla serinin devamini bekliyorum.basarilar.

    YanıtlaSil
  4. Yorum saatim sabah 05.40:):):) 19.32 nasil oldu anlamadim.

    YanıtlaSil
  5. Blog saatim düzeltilmiştir. Tekrar teşekkür ederim (;

    YanıtlaSil
  6. Yeni seri dizisi ne xaman bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) http://cizgidenayrilma.blogspot.com.tr/ Anasayfamdan girdiğim yeni yazılarımı görebilirsiniz.

      Ben estikçe yazanlardanım.Rüzgar olması lazım ;)

      Sil
  7. İnşAllah o rüzgar bir an önce esmeye başlar...Gerçekten de hem kültürel hem sosyal hemde edebiyat alanında anladığım kadarıyla harika bir kaleminiz var umarım yüzlerce binlerce hatta onbinlerce takipçiniz olur ve bir çok insan benim gibi edebiyat alanında okuma duygusu gelişir.. ve kendini geliştirir.. önemli olan faydalı bir birey olup etrafımızdaki insanlara yol gösterici olmak ve siz bunu kaleminizle başarıyorsunuz.. Allah razı olun.. Teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  8. Güzel görüşleriniz ;))

    Kimse okumasada yazmak hoşuma gidiyor.Bencilce anlaşılmasın ama, kendim için yazarım daha çok, bazı söyleyemediğim düşüncelerimi dışa vuruş şeklidir yazmak.Yada yazarken daha rahat çözüyorum zihnimdeki karmaşaları.Kesinleşiyor kararlarım.İç sesimle mantıklı olanını buluş şeklim belkide.

    Bana iyi geliyor.

    cizgidenayrilma.blogspot.com anasayfamdan devam edebiliriz, ısrarcı olduğunuz için söylüyorum: Yeni girişlerim var :)

    YanıtlaSil
  9. yeni girişleri okudum.. Genel yorumu buraya yazdığım diğerlerine yazmadım isterseniz oraya da yazabilirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkı bir takipçisiniz, şimdi daha iyi anlıyorum :) Farkedemedim öncesinde, kesinlikle gerek yok..Sevgiyle kalın, sağolun..

      Sil
  10. sizde sağolun..günaydın bu arada..ve son yorumlarımla sizi rahatsız ediyorsam daha yazmam...

    YanıtlaSil
  11. İstediğiniz zaman yazabilirsiniz.Olumlu yada olumsuz düşüncelerinizi paylaşmanız bana bakış açısı sağlar.
    Tek korkum benim için yorulan gözlerin yorumlarını, yoğun hayatım sebebiyle geciktirmek, birkaç gün oluyor bazen..
    Anlayışınız için şimdiden teşekkür ederim.
    Keyifli Pazarlar :)

    YanıtlaSil
  12. Tsk ederim.mmerakimdan soruyorum.branjiniz nedir.

    YanıtlaSil
  13. Inan icimden edebiyat demenizi bekliyordum.kaleminiz dusunceniz harika emege sonsuz saygi.

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim...