7 Mart 2014 Cuma

6.Mart.2014

İnsan çeşitleri.

Neden güçlüye karşı onun sözünü dinleme ihtiyacı hissedersin anlayamıyorum.Çoğunluğun dediği sana ters olduğu halde, o fikri kabul edenler, ya nasıl bir mantık bu. Aklın var, acıkınca acıktığın, ihtiyacını giderdiğin, istediklerini gerçekleştirdiğin biriysen neden despotun karşısında eziliyorsun ki.Anlayamıyorum.Bir fikrin olur, kararın olur, insanlar durmaları gereken yeri bilirler, bilmeliler, bildirmelisin icab ettiğinde.
Kır, çirkinleş demiyorum ama o sınırı öyle tatlı koyki , eskilerin değimi “ 2 tıpış, 1 yapış ” :)) Bilmiyorum, yapı meselesi tabii.Şu dünya hayatında mazlum ol zalim olma demişler ama sevdiğim birini kullanmaları bana ağır geliyor, belki bana yapılsa bu kadar gıcık olmuş hissetmezdim kendimi. Hayır demeyi bileceksin arkadaş.Müslüman akıllı olur, aldanmaz da, aldatmaz da..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim...